Marketing kobiecy
1.Jestes na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, podchodzisz i mówisz:
–”Jestem dobra w łóżku”.
To jest Marketing Bezpośredni.
2. Jesteś na imprezie z przyjaciółmi, widzisz atrakcyjnego faceta, jeden
z twoich znajomych podchodzi i mówi:
– „Tamta laska jest świetna w łóżku”.
To jest Reklama.
3. Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, prosisz go o numer
telefonu, następnego dnia dzwonisz i mówisz:
– „Jestem dobra w łóżku”.
– To z kolei jest Telemarketing.
4. Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, rozpoznajesz go,
odświeżasz mu w pamięci znajomość i pytasz:
– „Pamiętasz, jak dobra jestem w łóżku?”
To się nazywa Customer Relationship Management (CRM).
5. Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, wstajesz,
poprawiasz ubranie i fryzurę, podchodzisz, stawiasz mu drinka. Mówisz mu, jak
ładnie pachnie oraz zachwycasz się jego garniturem. Napomykasz, jak dobra
jesteś w łóżku. To się nazywa Public Relations.
6. Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, podchodzisz i mówisz:
„Jestem dobra w łóżku”, następnie pokazujesz mu jeden sutek lub całą pierś.
To jest Merchendising.
7. Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, on podchodzi i mówi:
„Słyszałem że jesteś świetna w łóżku” – to jest uznana marka, czyli Branding.
Marketing męski:
1. Podchodzisz do laski na imprezie i mówisz: „Jestem fenomenalny w łóżku, potrafię spędzić całą noc kochając się bez przerwy.”
To nazywa się Nieuczciwa Reklama i jest karane w większości krajów UE.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
(średnia ocena: 1,50)
Loading...
Dnia napisał: MENEWE.
 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Treść *
Podpis *