karta sim
  • „ja dostałem tego sms’a, ale jak poszedłem na pocztę, to pani w okienku powiedziała, że nie ma dla mnie żadnych wiadomości”.
  • „ile płacę za połączenie z bezpłatnym numerem?”
  • „jaki jest nie-warszawski numer do salonu na Złotej?”
  • „ja dostałem ten telefon i on jest nierdzewny, ale teraz zaczął mi się rozchodzić”
  • „proszę pana, jak do mnie ktoś dzwoni to mi krzyżyk znad telewizora spada”
  • „ja wysłałem sms’em prośbę o wyjaśnienie pytania i nikt mi jeszcze nie odpowiedział” – dotyczyło quizu omnibus
  • „ja chciałem zrezygnować z tej opcji wysyłania do mnie ponagleń do zapłaty”
  • „czy jak mi się skończy ważność karty tak-tak, to czy ona jeszcze będzie ważna?”
  • „numer telefonu? już nie pamiętam, mam go od 3 dni”
  • po prośbie o wysłanie wiadomości testowej do konsultanta „czy ta wiadomość ma mieć tą samą treść, jak do żony?”
  • „to minuta ma 60 sekund?”
  • „to umowę trzeba podpisać na dwa lata? ja wolałbym na rok. A gwarancja jest tylko na rok? Ja wolałbym na dwa lata…”
  • przy ustawianiu sms’ów „to maximum czasu to więcej niż 24 godziny?”
  • „aparat został zablokowany za brak płatności? przecież są wakacje!”; konsultant: „zgadza się, jednak należności należy regulować mimo tego”; klient: „dobra, to kiedy mi odblokujecie aparat?”; konsultant: „w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania potwierdzenia zapłaty, proszę pana”; klient: „48? dlaczego tak długo?”; konsultant: „bo są wakacje”
  • „czy w państwa systemie komputerowym odnotowujecie tylko połączenia JUŻ wykonane?”
  • „mam zadzwonić na numer który się wyświetla by sprawdzić kto dzwoni? Faktycznie, nie wpadłam na to!”
  • „ja czekam na jakąś wiadomość tekstową, ale jeszcze żadna do mnie nie doszła”
  • „czym różnią się telefony komórkowe?”
  • treść sms’a testowego przesłanego przez abonenta do konsultanta „nadal nie mogę wysyłać sms’ów”
  • „Heniu, pan pyta jaki masz numer telefonu. No pomyśl chwilę… 600… ech, zapomniał…”
  • „Ja mam u was zaległości w płaceniu i z tego powodu wyłączyliście mi telefon. Wiec ja się pana pytam: jak ja mam teraz funkcjonować?”
  • „ja chciałem otrzymać rachunek szczegółowy z jednego dnia, nie interesuje mnie wydruk miesięczny, ponieważ chciałem go okazać w sądzie, a tam są jeszcze inne numery z innych dni.”
  • konsultant: „poproszę Pana nazwisko”, klient: „moje, czy żony?”, kons.: „czy mają państwo różne nazwiska?”, klient: „nie”
  • klient: „jaka taryfa jest w Państwa firmie najlepsza?”, konsultant: „to zależy od Pana rachunków. W jakiej wysokości opłaca Pan f-ry?”, klient: „takie standardowe”
  • „ja kupiłem dziś kartę tak-tak i nie zdążyłem jej jeszcze zaktywować, ale chyba ją zablokowałem”. Fakt. Aparat prosił już o PUK
  • „To w tamtej sieci SMS’y są bezpłatne? To plus 15% to nie będzie tak drogo?” o kosztach na roamingu
  • konsultant: „proszę pana, celem wymiany aparatu zapraszam pana do naszego punktu dealer’skiego w Opocznie”; klient: „i co, mam tam słuchać tego głupiego fiuta?”
  • klient: „ja mam taki malutki problem”; konsultant: „tak, słucham” klient: „zdeptałem swój telefon”
  • początek rozmowy, klient: „kochany, co Ci mam podać, dobry człowieku?”
  • konsultant: „powinien pan wybierać numery bez zera, proszę pana”; klient: „dokładnie tak robię”; konsultant: „proszę podać mi więc numer jaki pan wybiera”; klient: „072…”
  • konsultant: „w pana sytuacji jeżeli aparat będzie droższy niż 1500 pln brutto, otrzyma go pan z 75% zniżką”; klient: „to znaczy za ile?”
  • konsultant: „proszę wyjąć z aparatu kartę SIM”; klientka: „nie mogę tego zrobić – ręce mi się trzęsą”
  • po poinformowaniu o procedurze „po kradzieży”; klient: „aha, to proszę jeszcze poczekać, bo zacząłem go szukać, a w windzie jestem”
  • klient: „jaka jest różnica między dopłatą 7 pln a 15 pln”; konsultant: „8 pln, proszę pana”
  • konsultant: „w soboty i niedziele pana koszt połączeń to 60 groszy za minutę”; klient: „aha, to może mi pan to wyjaśnić?”
  • „czy komórka może sama puszczać sms’y?”
  • „ja kupiłem ten telefon i co ja mam teraz zrobić?”
  • „proszę pana, ja się założyłem z kolegą i włożyłem swojego Simensa M35 do szklanki z wodą, i teraz nie chcą mi go naprawić w ramach gwarancji”
  • konsultant: „proszę pani, w dniu dzisiejszym pani konto było mniejsze niż 10 pln”; klient: „nie”; kons.: „proszę pani, pani konto wynosiło dziś 2,46 pln, czyli mniej niż 10 pln”; klient: „nie”
  • „ja dostałem taki komunikat, że w celu tam-tego to coś-tam. Co mam teraz zrobić?”
  • „proszę pana, mam taki problem, ja nie wiem czy mam przyjemność z tym samym panem…?”
  • „proszę pana, mi chodzi o ten aparat motorola za 49 złotych netto, czy to jest cena brutto?”
  • „ja mówiłem do tego automatu /teleery/, że chcę mieć taryfę moja10, a ona włączyła mi taryfę moja”
  • konsultant: „żeby zmniejszyć koszty na tym koncie mogę jedynie zasugerować zmniejszenie ilości wykonywanych połączeń”; klient: „aha, a na czym to polega?”
  • „gdzie ja mogę zadzwonić, żeby kogoś opieprzyć?”
  • „proszę mi natychmiast podać lokalizacje mojego drugiego aparatu, wiem, że jest to możliwe, bo widziałem coś takiego na filmie SF”
  • „proszę pana, ja słucham jak ktoś mi się nagrał na poczcie głosowej i staram się odpowiedzieć tej osobie, i krzyczę „halo, halo!”, ale ona mnie nie słyszy”
  • „proszę mi powiedzieć, jakie promocje będziecie mieli we wrześniu przyszłego roku”
  • „dlaczego Alcatel ma antenkę z prawej strony, Siemens z lewej, a Nokia w ogóle nie ma?”
Nie najlepszy dowcipDowcip ujdzie w tłokuDobry kawałZabawny kawałNajlepszy dowcip!
(0 głosów, średnio: 0,00 z 5)
Loading...

No Comments

Dodaj komentarz