Rozbity samolot

Awaria samolotu

Po ka┼╝dym locie, piloci linii lotniczych s─ů zobowi─ůzani do wype┼énienia kwestionariusza nt. problem├│w technicznych, napotkanych podczas lotu. Formularz jest nast─Öpnie przekazywany mechanikom w celu dokonania odpowiednich korekt. Odpowiedzi mechanik├│w s─ů wpisywane w dolnej cz─Ö┼Ťci kwestionariusza, by umo┼╝liwi─ç pilotom zapoznanie si─Ö z nimi przed nast─Öpnym lotem.

Nikt nigdy nie twierdzi┼é, ze za┼éogi naziemne i mechanicy s─ů pozbawieni poczucia humoru.

P = problem zgłoszony przez pilota
O = odpowied┼║ mechanik├│w

P: Lewa wewnętrzna opona podwozia głównego niemal wymaga wymiany.
O: Niemal wymieniono lewa wewnętrzna opona podwozia głównego.

P: Przebieg lotu pr├│bnego OK. Jedynie uk┼éad automatycznego l─ůdowania przyziemia bardzo twardo.
O: W tej maszynie nie zainstalowano uk┼éadu automatycznego l─ůdowania.

P: Co┼Ť si─Ö obluzowa┼éo w kokpicie.
O: Co┼Ť umocowano w kokpicie.

P: Martwe owady na wiatrochronie.
O: Zam├│wiono ┼╝ywe.

P: Autopilot w trybie `utrzymaj wysoko┼Ť─ç` obni┼╝a lot 200 stop/minut─Ö.
O: Problem nie do odtworzenia na ziemi.

P: Ślady przecieków na prawym podwoziu głównym.
O: Ślady zatarto.

P: Poziom DME niewiarygodnie wysoki.
O: Obni┼╝ono poziom DME do bardziej wiarygodnego poziomu.

P: Zaciski blokuj─ůce powoduj─ů unieruchamianie dzwigni przepustnic.
O: W┼éa┼Ťnie po to s─ů.

P: Uklad IFF nie działa.
O: Uklad IFF zawsze nie dzia┼éa kiedy jest wy┼é─ůczony.

P: Przypuszczalnie szyba wiatrochronu jest p─Ökni─Öta.
O: Przypuszczalnie jest to prawda.

P: Brak silnika nr 3.
O: Po kr├│tkich poszukiwaniach, silnik znaleziono na prawym skrzydle.

P: Mysz w kokpicie.
O: Zainstalowano kota.

P: Radar mruczy.
O: Przeprogramowano radar by mówił.

P: Samolot ┼Ťmiesznie reaguje na stery.
O: Samolot upomniano by przestał, latał prosto i zachowywał się poważnie.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Średnia ocena 5,00 na 5

No Comments

Dodaj komentarz