124. Postulat Troutmana – z艂orzeczenia to jedyny j臋zyk rozumiany przez wszystkich programist贸w.

125. Prawa Makarijewa – pisanie programu komputerowego jest rozkosz膮, uruchamianie jest zmor膮.
126. Prawo Pierce”a – je偶eli program zosta艂 skompilowany bezb艂臋dnie za pierwszym razem, to na pewno nie b臋dzie dawa艂 dobrych wynik贸w.

127. Prawo Weinberga – gdyby budowlani budowali domy w taki sam spos贸b, w jaki programi艣ci pisz膮 programy, to jeden dzi臋cio艂 zniszczy艂by ca艂膮 cywilizacj臋.

128. Prawa Weilera ka偶dy dzia艂aj膮cy program jest przestarza艂y.

– ka偶dy program po ka偶dym uruchomieniu dro偶ej kosztuje i zabiera wi臋cej czasu.

– je偶eli program jest u偶yteczny, to b臋dzie musia艂 by膰 zmieniany.

– pe艂n膮 dokumentacje maj膮 tylko programy bezu偶yteczne.

– ka偶dy program rozszerzy si臋 tak, aby zaj膮膰 ca艂膮 dost臋pn膮 pami臋膰.

– warto艣膰 programu jest odwrotnie proporcjonalna do jako艣ci wynik贸w jego pracy.

– du偶y, monolityczny program jest jak talerz makaronu, poci膮gnij za jedn膮 nitk臋, a z drugiej strony b臋dzie si臋 sypa膰.

– autor programu nigdy nie przetestuje go wiarygodnie.

– nie ma program贸w bezb艂臋dnie dzia艂aj膮cych, s膮 najwy偶ej niedostatecznie przetestowane.

– dodanie urz膮dzenia przyspieszaj膮cego do starego oprogramowania, spowolni dzia艂anie tego oprogramowania.

129. Prawo Cheopa – nic nigdy nie zosta艂o zbudowane w zaplanowanym czasie, lub zgodnie z kosztorysem.

130. Prawo Sodda – wcze艣niej czy p贸藕niej ujawni si臋 najgorsza mo偶liwo艣膰.

131. Zasada Hornera – do艣wiadczenie jest wprost proporcjonalne do stopnia zniszczenia sprz臋tu.

132. Prawo Rudina – w sytuacji kryzysowej, kiedy trzeba b臋dzie wybiera膰 mi臋dzy r贸偶nymi alternatywami, wi臋kszo艣膰 ludzi wybierze rozwi膮zanie najgorsze.

133. Prawo Finaglesa – je艣li jaka艣 praca zosta艂a od pocz膮tku 藕le zrobiona, wszelkie usi艂owania jej poprawienia jeszcze j膮 pogorsz膮.

134. Prawo Webstera – ka偶da sprawa ma dwie strony, z wyj膮tkiem sytuacji, gdy rozwa偶aj膮cy jest osobi艣cie zaanga偶owany, w takim przypadku istnieje tylko jedna strona.

135. Zasada Merhina – je偶eli masz w膮tpliwo艣ci to tak ju偶 pozostanie.

136. Prawo Glyme”a – podstaw膮 sukcesu jest szczero艣膰, je偶eli dasz rad臋 j膮 podrobi膰, uda ci si臋!.

137. Prawo Liebermana – wszyscy k艂ami膮, ale to nie wa偶ne, poniewa偶 nikt ich nie s艂ucha.

138. Prawo Rogersa – je偶eli co艣 jest warte zrobienia, na pewno zostanie przedobrzone.

139. Prawo Bella – je偶eli cia艂o jest zanurzone w cieczy, telefon dzwoni.

140. Zasada Rockefellera – nie r贸b rzeczy, na kt贸rych mo偶esz zosta膰 z艂apany.

141. Prawo Evansa i Bjorna – je偶eli co艣 posz艂o 藕le, to na pewno by艂 kto艣, kto m贸wi艂, 偶e tak b臋dzie.

142. Prawo Cerhora – je偶eli co艣 jest tajne, to zostanie zostawione w kopiarce.

143. Zasada Sturgeona – 90% czegokolwiek nie nadaje si臋 do u偶ytku.

144. Prawo Anthony”ego – nie r贸b nic na si艂臋, we藕 wi臋kszy m艂otek.

145. Prawo Conway”a – w ka偶dej organizacji jest jedna osoba, kt贸ra wie, o co chodzi: nale偶y j膮 natychmiast wyrzuci膰.

146. Prawo Menckena – ci, co potrafi膮, robi膮 to. Ci, co nie potrafi膮, ucz膮 innych.

147. Prawo Martina – ci, co nie potrafi膮 uczy膰, zarz膮dzaj膮.

148. Prawo Scotta – je艣li znajdziesz b艂膮d i poprawisz go, to oka偶e si臋, 偶e pierwsza wersja by艂a poprawna.

149. Prawo Parkinsona – wydatki rosn膮 tak, by dor贸wna膰 dochodom.

150. Prawo Segala – cz艂owiek z jednym zegarkiem zawsze wie, kt贸ra jest godzina. Cz艂owiek z dwoma nigdy nie jest pewien.

151. Regu艂a Harrisona – ka偶da akcja wywo艂uje r贸wny i skierowany przeciw niej krytycyzm.

152. Prawo Vique”a – cz艂owiek bez religii jest jak ryba bez roweru.

153. Prawo Edwarsa – nigdy nie jeste艣 tym, kim chcia艂by艣 by膰.

154. Prawo Scotta – wszystko, co idzie 藕le, sprawia wra偶enie, 偶e idzie dobrze.

155. Zasady Finagle”a – zawsze r贸b notatki, to dow贸d, 偶e pracujesz – w przypadku jakichkolwiek w膮tpliwo艣ci, staraj si臋 wygl膮da膰 przekonywuj膮co.

156. Prawo Sodda – wcze艣niej czy p贸藕niej i tak musi nast膮pi膰 najgorszy z mo偶liwych splot贸w okoliczno艣ci.

157. Prawo Corpsa – ilo艣膰 wykonanej pracy jest odwrotnie-proporcjonalna do czasu sp臋dzonego w biurze.

158. Prawo Carey”a – ka偶da organizacja (je艣li temu nie przeciwdzia艂a膰) d膮偶y do pogr膮偶enia si臋 w chaosie.

159. Prawo Robinsona – w biurokracji awansuje si臋 za dzia艂alno艣膰, a nie za wyniki.

160. Prawo Matthewsa – ci, kt贸rzy ju偶 maj膮, dostan膮 jeszcze wi臋cej.

161. Regu艂a Mimar”a – im bli偶ej jeste艣 uko艅czenia d艂ugiej przygod贸wki, tym wi臋ksze jest prawdopodobie艅stwo, 偶e kto艣 niepowo艂any wy艂膮czy zasilanie.

162. Zasada Robertsona – dyplomata to kto艣, kto m贸wi ci aby艣 poszed艂 do diab艂a, a ty cieszysz si臋 na podro偶.

163. Prawo Gumpersona – prawdopodobie艅stwo ka偶dego zdarzenia jest odwrotnie proporcjonalne do stopnia, w jakim jest ono po偶膮dane.

164. Prawo Wylera – nie ma rzeczy niemo偶liwych dla kogo艣, kto nie musi ich zrobi膰 sam.

165. Prawo Balaniego – jak d艂ugo trwa minuta, zale偶y od tego, po kt贸rej stronie drzwi toalety si臋 znajdujesz.

166. Prawo Liebermana – aby oszacowa膰 czas potrzebny na wykonanie jakiego艣 zadania, nale偶y przewidywany czas pomno偶y膰 przez dwa i przyj膮膰 jednostk臋 o rz膮d wy偶sz膮.

167. Prawo Greena – wszystko jest mo偶liwe pod warunkiem, 偶e nie wiesz, o czym m贸wisz.

168. Maksyma Manly”ego – logika jest absolutnie pewn膮 metod膮 dochodzenia do niepewnych wniosk贸w.

169. Prawo Sattingera – ka偶de urz膮dzenie b臋dzie dzia艂a膰 lepiej, kiedy w艂o偶ysz wtyczk臋 do gniazdka.

170. Prawo Fetta – nigdy nie powtarzaj udanego do艣wiadczenia.

171. Zasada Tsara – przy dziesi臋ciu priorytetowych sprawach, kt贸ra艣 na pewno b臋dzie wykonana jako pierwsza.

172. Prawo Jonesa – cz艂owiek, kt贸ry u艣miecha si臋, gdy sprawy id膮 藕le, my艣li o cz艂owieku, na kt贸rego mo偶na zwali膰 win臋.

173. Prawo Lipmana – pracownicy specjalizuj膮 si臋 w obszarach swojej najmniejszej wiedzy.

174. Obserwacja Jone”a – przyjaciele przychodz膮 i odchodz膮, wrogowie si臋 akumuluj膮.

175. Zasada Mara – ekspertem jest ka偶dy spoza regionu.

176. Prawo Farnsdicka – wydarzenia przechodz膮 ze z艂ych w tragiczne, po czym proces ten cyklicznie powtarza si臋.

177. Prawo Rubyego – prawdopodobie艅stwo spotkania osoby znajomej wzrasta, kiedy znajdujemy si臋 w towarzystwie osoby, z kt贸r膮 nie chcemy by nas widziano.

178. Hipoteza Petersa – je偶eli sp臋dzimy wystarczaj膮co du偶o czasu na uzasadnianiu potrzeby, to potrzeba ta zniknie.

179. Zasada Wingera – je偶eli co艣 znajduje si臋 na twoim biurku przez 15 minut, sta艂e艣 si臋 ekspertem w tej dziedzinie.

180. Prawo Bolingsa – je偶eli czujesz si臋 艣wietnie, nie martw si臋, to minie.

181. Dylemat G艂贸wny – optymista wierzy, 偶e 偶yjemy w najlepszym ze 艣wiat贸w, pesymista obawia si臋, 偶e mo偶e to by膰 prawd膮.

182. Komentarz Hilla – je艣li nie masz nic do stracenia odpr臋偶 si臋.

183. Prawo Chisholma – wszystko, co powiesz, zostanie przez innych ocenione zupe艂nie sprzecznie z twoimi intencjami.

184. Prawo Finagle”a – ka偶dy, do kogo zwr贸cisz si臋 o pomoc, nie zauwa偶y tego – ka偶dy nieproszony o rad臋, zauwa偶y to natychmiast.

185. Zasada Finagle”a – eksperymenty powinny si臋 powtarza膰, wszystkie powinny zawodzi膰 w ten sam spos贸b.

186. Prawo Wingo”a – wszystkie prawa Finagle”a mo偶na obej艣膰, posiad艂szy prost膮 sztuk臋 dzia艂ania bez my艣lenia.

187. Prawo Issawiego – spo艂ecze艅stwo nie jest samochodem, lecz mu艂em, za mocno naciskane wierzgnie i zrzuci je藕d藕ca.

188. Prawa Ginsberga – nie mo偶esz wygra膰 – nie mo偶esz zremisowa膰 – nie mo偶esz nawet wycofa膰 si臋 z gry.

189. Prawa Ehrmana – zanim nast膮pi poprawa b臋dzie jeszcze gorzej – kto powiedzia艂, 偶e w og贸le nast膮pi poprawa?.

190. Prawo Howe”a – ka偶dy ma jaki艣 plan, kt贸ry jest ca艂kowicie niewykonalny.

191. Prawo Wynne”a – stagnacja ma tendencj臋 wzrostow膮.

192. Prawo Niewypowiadania – je艣li wypowiesz co艣 dobrego, na tym si臋 sko艅czy. Je艣li wypowiesz co艣 z艂ego, na pewno si臋 spe艂ni.

193. Prawo Oczekiwa艅 – negatywne oczekiwania rodz膮 negatywne wyniki. Pozytywne oczekiwania rodz膮 negatywne wyniki.

194. Prawo Bookera – odrobina dzia艂ania warta jest tony abstrakcji.

195. Prawa Klipsteina – je偶eli zg艂osisz jaki艣 patent zawsze oka偶e si臋, 偶e kto艣 ju偶 z艂o偶y艂 podobny tydzie艅 temu – sta艂o艣膰 dat dostawy jest odwrotnie proporcjonalna do napi臋to艣ci planu – silnik zawsze obraca si臋 w z艂ym kierunku – defekt przechodzi niezauwa偶ony przez wszystkie kontrole i ujawnia si臋 dopiero w praktyce – po usuni臋ciu ostatniej z 16 艣rubek przytrzymuj膮cych pokryw臋, oka偶e si臋, 偶e usun膮艂e艣 niew艂a艣ciw膮 pokryw臋 – po przykr臋ceniu ostatniej z 16 艣rubek przytrzymuj膮cych pokryw臋, oka偶e si臋, 偶e zapomnia艂e艣 o uszczelce.

196. Prawo Atwooda – po偶yczaj膮c ksi膮偶ki tracisz tylko te, kt贸re szczeg贸lnie chcia艂by艣 zachowa膰.

197. Prawo Johnsona – je偶eli przegapisz tylko jedno wydanie jakiego艣 magazynu, na pewno b臋dzie to w艂a艣nie to wydanie, kt贸re zawiera艂o najbardziej interesuj膮ce ci臋 rzeczy. Uzupe艂nienie: wszyscy twoi znajomi te偶 je przegapili, zgubili lub wyrzucili.

198. Prawo Harpera – poszukiwan膮 rzecz znajdziesz dopiero wtedy, gdy ju偶 zast膮pisz j膮 inn膮.

199. Prawa Richarda – je艣li posiadasz co艣 dostatecznie d艂ugo, mo偶esz to wyrzuci膰 – je艣li cokolwiek wyrzucisz, odrazu b臋dziesz tego potrzebowa膰.

200. Prawo Lewisa – niezale偶nie od tego jak d艂ugo chcesz co艣 kupi膰, kiedy wreszcie dokonasz zakupu oka偶e si臋, 偶e gdzie indziej mog艂e艣 zap艂aci膰 o wiele mniej.

201. Prawo Ogrodnictwa – narz臋dzia innych ludzi pracuj膮 tylko w ogrodach innych ludzi – najwi臋cej dostajesz zawsze tego, czego najmniej potrzebujesz.

202. Prawo Bryd偶a – wina jest zawsze po stronie partnera.

203. Zasada Kota – je艣li kot za艣nie na twoich kolanach i sprawia wra偶enie bezgranicznie zadowolonego, nagle musisz wsta膰 i i艣膰 do 艂azienki.

204. Prawo Johnsona – b贸l z臋ba lubi zaczyna膰 si臋 w sobot臋 wieczorem.

205. Prawa Chaosu – dostawa handlowa, kt贸ra normalnie trwa jeden dzie艅, b臋dzie trwa膰 pi臋膰 dni, je艣li na ni膮 pilnie czekasz – po dodaniu dw贸ch tygodni do harmonogramu nieoczekiwanych op贸藕nie艅, dodaj jeszcze dwa na nieoczekiwane sp贸藕nienia – ta cz臋艣膰 wysy艂ki, kt贸r膮 fabryka zapomnia艂a wys艂a膰, jest w艂a艣nie t膮, kt贸ra stanowi 75% warto艣ci ca艂ej ekspedycji..

Uzupe艂nienie: fabryka nie tylko zapomnia艂a wys艂a膰 brakuj膮cej cz臋艣ci, ale w 50% przypadk贸w nawet jej nie wykona艂a.

206. Prawo Brooka – do艂膮czenie dodatkowego zespo艂u programist贸w do sp贸藕nionego projektu oprogramowania, jeszcze bardziej go op贸藕ni.

207. Prawo Anthony”ego – ka偶de narz臋dzie, gdy upadnie, potoczy si臋 w najtrudniej dost臋pne miejsce..

Uzupe艂nienie: po drodze do owego miejsca upadaj膮ce narz臋dzie najpierw uderzy ci臋 w nog臋.

208. Prawo Paula – nie mo偶na spa艣膰 z pod艂ogi.

209. Aksjomat, Cahna – kiedy wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcj臋.

210. Prawo Rewizji – po uko艅czeniu pracoch艂onnej i starannej analizy jakiej艣 pr贸bki, zawsze dowiesz si臋, 偶e to nie ta pr贸bka i nie ma nic wsp贸lnego z problemem.

211. Prawo Parkinsona – udane badanie przyci膮ga wi臋ksze dotacje, kt贸re uniemo偶liwiaj膮 dalsze badania.

212. Prawo Campbella – natura czuj臋 odraz臋 do bezmy艣lnych eksperyment贸w.

213. Prawo Hellera – pierwszym mitem zarz膮dzania jest to, 偶e w og贸le istnieje..

Uzupe艂nienie: nikt naprawd臋 nie wie, co si臋 dzieje na jakimkolwiek szczeblu organizacji.

214. Prawo Cornuelle”a – w艂adza ma tendencj臋 do przydzielania pracy tym, kt贸rzy najmniej si臋 do niej nadaj膮.

215. Prawo Zymurg”yego – ludzie s膮 zawsze ch臋tni do pracy w czasie przesz艂ym.

216. Prawo Dowa – dla ka偶dej hierarchii prawdziwe jest twierdzenie, 偶e im wy偶szy szczebel tym wi臋kszy chaos.

217. Prawo Pracownika – to, czego nie zrobisz, jest zawsze wa偶niejsze od tego, co zrobi艂e艣.

218. Aksjomat Wojskowy – ka偶dy rozkaz, kt贸ry mo偶e zosta膰 藕le zrozumiany, zostanie 藕le zrozumiany.

219. Prawo Harrisa – wszyscy dobrzy s膮 ju偶 zaj臋ci.

220. Prawo Putta – technika zdominowana jest przez dwa typy ludzi, tych, kt贸rzy rozumiej膮, czym si臋 kieruj膮, oraz tych, kt贸rzy kieruj膮 si臋 tym, czego nie rozumiej膮.

221. Prawo Shanahana – czas trwania posiedzenia wzrasta do kwadratu liczby os贸b na nim obecnych.

222. Prawo Hendricksona – je艣li jaki艣 problem jest przyczyn膮 wielu posiedze艅, to w ko艅cu posiedzenia te staj膮 si臋 wa偶niejsze od samego problemu.

223. Zasada Falklanda – kiedy nie ma potrzeby podejmowania decyzji, jest potrzeba nie podejmowania decyzji.

224. Prawo Trumana – je艣li nie mo偶esz kogo艣 przekona膰, wpraw go w zak艂opotanie.

225. Zasada Swipple”a – ten, kto krzyczy, ma g艂os.

226. Prawo Crane”a – nie ma czego艣 takiego jak bezp艂atny obiad.

227. Prawo Parkinsona – zw艂oka jest najgorsz膮 form膮 odmowy.

228. Prawo Greshama – z niewa偶nymi sprawami czasem dajemy sobie rad臋 wa偶ne sprawy nigdy nie s膮 rozwi膮zywane.

229. Zasada Porz膮dku – artyku艂y potrzebne do wczorajszego eksperymentu, trzeba zam贸wi膰 nie p贸藕niej ni偶 jutro w po艂udnie.

230. Wniosek Johna – aby otrzyma膰 po偶yczk臋 najpierw musisz udowodni膰, 偶e jej nie potrzebujesz.

231. Prawo Instytucji – bogactwo wystroju drzwi frontowych biura, zmienia si臋 odwrotnie proporcjonalnie do wyp艂acalno艣ci firmy.

232. Prawo Paulga – w Ameryce nie chodzi o to, co ile kosztuje, ale o to, ile mo偶na zaoszcz臋dzi膰.

233. Prawo Maleka – najprostsze my艣li formu艂owane s膮 w najbardziej skomplikowany spos贸b.

234. Prawo Clarke”a – ka偶d膮 rewolucyjn膮 ide臋 mo偶na podsumowa膰 trzema fazami to niemo偶liwe, nie b臋d臋 marnowa膰 czasu.

– to mo偶liwe, ale nie warte zachodu.

– m贸wi艂em przez ca艂y czas, 偶e to by艂 dobry pomys艂.

235. Zasada Wielko艣ci – gdy kto艣, kogo wielce podziwiasz i szanujesz, zdaje si臋 by膰 pogr膮偶ony w g艂臋bokich my艣lach, prawdopodobnie my艣li o obiedzie.

236. Zasada Clarke”a – ka偶da dostatecznie zaawansowana technologia niczym nie r贸偶ni si臋 od magii.

237. Prawo Fitza – im wi臋cej kucharzy tym gorszy obiad.

238. Prawo Runamoka – s膮 cztery gatunki ludzi: tacy, kt贸rzy siedz膮 cicho i nic nie robi膮, tacy, kt贸rzy m贸wi膮 偶eby siedzie膰 cicho i nic nie robi膮, tacy, kt贸rzy co艣 robi膮 i tacy, kt贸rzy wiele m贸wi膮 o robieniu.

239. Prawo Millera – nie stwierdzisz jak g艂臋boka jest ka艂u偶a, dop贸ki w ni膮 nie wdepniesz.

240. Prawo Socjogenetyki – celibat nie jest dziedziczny.

241. Regu艂a Beifelda – prawdopodobie艅stwo, 偶e m艂ody m臋偶czyzna spotka poci膮gaj膮c膮 dziewczyn臋 wzrasta gwa艂townie, gdy jest on w towarzystwie swojej dziewczyny, 偶ony, przystojniejszego i bogatszego kolegi.

242. Prawo Farbera – potrzeba matk膮 dziwnych towarzyszy w 艂贸偶ku.

243. Prawo Hartleya – nigdy nie 艣pij z wi臋kszym od siebie wariatem.

244. Postulaty Pardo – w 偶yciu s膮 tylko trzy wierne rzeczy, wrzody, pies i stara kobieta – nie wa偶ne czy jeste艣 bogaty czy nie, o ile mo偶esz 偶y膰 wygodnie i mie膰 wszystko, czego chcesz.

245. Prawo Parkera – pi臋kno jest powierzchowne, ale brzydota przenika a偶 do ko艣ci.

246. Prawo Katza – ludzie i narody b臋d膮 dzia艂a膰 racjonalnie wtedy i tylko wtedy, gdy wyczerpi膮 ju偶 wszystkie inne mo偶liwo艣ci.

247. Prawo Polityczne – prawdziwo艣膰 jakiegokolwiek o艣wiadczenia nie ma nic wsp贸lnego z jego wiarygodno艣ci膮 i odwrotnie.

248. Prawo Kelly”ego – fajni faceci niefajnie ko艅cz膮.

249. Sta艂a Kennedy”ego – nie w艣ciekaj si臋, tylko si臋 zrewan偶uj.

250. Prawo Persiga – liczba racjonalnych hipotez, kt贸re mog膮 wyja艣ni膰 jakie艣 zjawisko jest niesko艅czona.

251. Aksjomat Aquinasa – co uchodzi Bogom, nie uchodzi krowom.

252. Prawo Newtona – bezpieczniej jest mie膰 ptaka w r臋ku ni偶 nad g艂ow膮.

253. Prawo Bucy”ego – rozs膮dny cz艂owiek nigdy niczego nie realizuje.

254. Prawo Matscha – lepiej mie膰 koszmarny koniec, ni偶 koszmary bez ko艅ca.

255. Obserwacja Wallaec”a – wszystko jest w stanie ca艂kowitego rozczochrania.

256. Prawo Coopera – zwi臋kszenie ilo艣ci nowych praw, powoduje zwi臋kszenie mo偶liwo艣ci ich omini臋cia.

257. Twierdzenie White”a – im szybciej przeka偶esz z艂e wiadomo艣ci, tym lepiej.

258. Prawo Johnsona – je艣li w ci膮gu kilku miesi臋cy odbywaj膮 si臋 tylko trzy wa偶ne towarzyskie wydarzenia, wszystkie przypadn膮 na jeden wiecz贸r.

259. Aksjomat Cole”a – suma inteligencji na planecie jest sta艂a, liczba ludno艣ci ro艣nie.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Oce艅 pierwszy!
Loading...

Trzech hacker贸w i trzech user贸w wybra艂o si臋 w podr贸偶 poci膮giem. Userzy kupili 3 bilety, hackerzy jeden na wszystkich. Jad膮. Widz膮 偶e zbli偶a si臋 kontrol. Hackerzy bior膮 sw贸j bilet i zamykaj膮 si臋 we tr贸jk臋 w kiblu. Przychodzi kontrola, sprawdza bilety userom, odchodzi. Przechodz膮c obok kibla widzi, 偶e kto艣 tam si臋 zamkn膮艂. Puka. Hackerzy wysuwaj膮 bilet przez szpar臋 pod drzwiami, kontroler sprawdza, dzi臋kuje, wsuwa z powrotem bilet i odchodzi.
Ci sami userzy i hackerzy jad膮 w podr贸偶 powrotn膮. Userzy bior膮c przyk艂ad z hacker贸w kupuj膮 jeden bilet na trzech, hackerzy nie kupuj膮 wcale. Jad膮. Zbli偶a si臋 kontrol. Userzy bior膮 sw贸j bilet i biegn膮 do kibla, zamykaj膮 si臋. Hackerzy id膮 za userami, pukaj膮 w drzwi do kibla, userzy wysuwaj膮 bilet przez szpar臋 pod drzwiami, hackerzy bior膮 bilet i biegn膮 do drugiego kibla na drugim ko艅cu
wagonu…

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Oce艅 pierwszy!
Loading...

Trzy 偶ony opowiadaj膮 o mi艂osnych wyczynach swych m臋偶czyzn:
– M贸j – m贸wi pierwsza – jest doradc膮 w agencji matrymonialnej. Zanim p贸jdziemy do 艂贸偶ka, wr臋cza mi kwiaty, s艂odycze. Jest nam tak romantycznie.
– M贸j m膮偶 – rzecze na to druga – jest mechanikiem samochodowym. Najpierw mi przetrzepie sk贸r臋, potem si臋 kochamy. To szalenie podniecaj膮ce.
– M贸j pracuje w Microsofcie – na to trzecia. – Wieczorem siada na brzegu 艂贸偶ka i opowiada mi godzinami, jak b臋dzie super, kiedy si臋 do tego ju偶 zabierzemy…

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Oce艅 pierwszy!
Loading...