Wiek mężczyzn:

0 – 20 lat – mężczyzna jest jak FIAT: mały i figlarny.
20–30 lat – mężczyzna jest jak PORSCHE: szybki i energiczny.
30–40 lat – mężczyzna jest jak CITROEN: perfekcyjny.
40–50 lat – mężczyzna jest jak POLONEZ: obiecuje więcej niż może zrobić.
50–60 lat – mężczyzna jest jak ŻUK: trzeba go ręcznie zastartować.
60– … lat – wypada zmienić markę.

Wiek kobiet:

0 – 20 lat – kobieta jest jak AZJA: dobrze znana, ale jeszcze nie odkryta.
20–30 lat – kobieta jest jak AFRYKA: gorąca i wilgotna.
30–40 lat – kobieta jest jak USA: wydajna i technicznie doskonała.
40–50 lat – kobieta jest jak EUROPA: po dwóch wojnach światowych, wykorzystana ale wciąż piękna.
50–60 lat – kobieta jest jak ROSJA: wszyscy wiedza gdzie to jest, ale nikt nie chce tam jechać.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
(średnia ocena: 4,03)
Loading...
Dnia napisał: red_kate.
 

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Treść *
Podpis *